Konferencja Book Marketing 2020
09.03.2020 12:00:00
Podsumowanie konferencji Book Marketing 2020
Za nami pierwsza edycja konferencji Book Marketing organizowanej przez Grupę MTP oraz Literacka Sp. z o.o. Wydarzenie odbyło się 6 i 7 marca 2020 roku w ramach Poznańskich Targów Książki.
Konferencja wzbudziła zainteresowanie w środowisku wydawniczym oraz kulturalnym, co miało przełożenie na frekwencje – w Book Marketingu wzięło udział blisko 150 uczestników, którzy wysłuchali 8 prelekcji, wzięli udział w 4 warsztatach, a także mieli okazję skorzystać z Pogotowia Marketingowego oraz VIP Roomu.
Poniżej znajduje się lista prelegentów wraz z opisem ich wystąpień lub warsztatów podczas konferencji Book Marketing 2020 (kolejność chronologiczna).
Prelekcje
- Pisz i sprzedawaj legalnie. Prelegent: Tomasz Palak
- Budowanie społeczności wokół wydawnictwa, instytucji kultury, osoby. Prelegent: Paweł Tkaczyk
- Homo sum, humani nihil a me alienum puto. O trzech wymiarach ludzkiego marketingu. Prelegent: Tomasz Manikowski
- Storytelling w biznesie - opowiadaj i stań się opowieścią, fascynuj słowem. Prelegent: Adam Pioch
- Jak zwiększyć ruch na stronie i rozpoznawalność marki za pomocą content marketingu. Prelegent: Maciej Raczak
- Jak tworzyć i promować książki w erze social mediów. Prelegent: Artur Kurasiński
- Budowanie marki w oparciu o literaturę. Prelegent: Przemysław Staroń
- Od pomysłu do zysku - proces wydawniczy, promocja i sprzedaż książki z punktu widzenia autora. Prelegentka: Katarzyna Bonda
Warsztaty
- Ecommerce dla Wydawcy i Księgarza. Zabiegi zwiększające sprzedaż - od UX przez wsparcie sprzedaży działaniami prokonsumenckimi. Prelegent: Maciej Raczak
- Budowanie i wspieranie marki za pomocą monitoringu Internetu. Prelegent: Mikołaj Winkiel z Brand 24
- Jak współpracować z influencerami? Trendy, strategie, metody. Prelegent: Wojciech Kardyś
- Al jako narzędzie nowoczesnego procesu wydawniczego. Prelegent: Dr Krzysztof Sopyła