Organizator: Grupa MTP

Konferencja Book Marketing 2020

27.02.2020 14:45:05

Podziel się

Po raz pierwszy w Polsce, w ramach Poznański Targów Książki, konferencja Book Marketing czyli wydarzenie dla osób profesjonalnie zajmujących się czytelnictwem, książkami oraz marketingiem. Zobacz program, kup bilet i dowiedz się więcej!

Book Marketing czyli dwudniowe spotkanie z pisarzami, marketingowcami, prawnikami, sprzedawcami i naukowcami. Każdy z nich podzieli się wiedzą i odpowie na pytania na temat książek i czytelników w erze social mediów i big data. Prelegentami będą m.in. jedna z najbardziej poczytnych, polskich pisarek Katarzyna Bonda czy  Paweł Tkaczyk – autor książek o budowaniu marki, który współpracował z HBO, Sony czy Orange.

Pracujesz w wydawnictwie? Na co dzień profesjonalnie zajmujesz się „książką"? Jesteś self-publisherem? Planujesz wydać książkę? Chcesz zbudować markę wokół siebie? Jeśli tak, to Book Marketing jest dla Ciebie!

Nasze wydarzenie to także doskonała okazja do podniesienia swoich kompetencji w zakresie promocji i sprzedaży książek, marketingu wydawniczego czy reklamy wydarzeń literackich. 

A jeżeli jesteś wystawcą Poznańskich Targów Książki 2020 to sprawdź specjalną ofertę tutaj


Co, gdzie i kiedy

Konferencja rozpocznie się 6 marca (piątek) i potrwa do 7 marca (sobota) 2020 roku. Prelekcje odbędą się w sali GH, z kolei warsztaty w sali CD na piętrze pawilonu numer 7 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Szczegółowe informacje na temat dojazdu, parkingu i poruszania się po terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich znajdziesz tutaj.  

Marketingowe SOS i VIP Room

Oprócz części szkoleniowej przygotowaliśmy szereg wydarzeń towarzyszących.  Planowane na czas konferencji Pogotowie Marketingowe to strefa szybkich konsultacji dostępna dla każdego uczestnika Book Marketingu, który będzie chciał skorzystać z ekspresowej indywidualnej porady dotyczącej marketingu internetowego. Dodatkowo mamy dla Was specjalną Strefę VIP z myślą o pisarzach, przedstawicielach mediów, blogerach – to właśnie tam w klimatycznym otoczeniu porozmawiasz w kuluarach, nawiążesz nowe znajomości czy przedyskutujesz inspirujące pomysły!

Wybierz bilet premium na konferencje i skorzystaj z darmowego parkingu oraz obiadu w restauracji Garden City – wszystko na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich! Konferencja Book Marketing towarzyszy Poznańskim Targom Książki, które odbywają się w dniach 6-8 marca w pawilonach 7 i 8 (wstęp darmowy).

Uwaga! Na warsztaty w ramach Book Marketingu obowiązuje rezerwacja miejsc pod adresem bookmarketing@literacka.com.pl - gdy otrzymasz bilet, napisz do nas maila z informacją, w którym warsztacie weźmiesz udział.

A jeżeli jesteś wystawcą Poznańskich Targów Książki 2020 to sprawdź specjalną ofertę tutaj

Program

Piątek – 06.03.2020
Prelekcje

11:00-12:00 Pisz i sprzedawaj legalnie. Prelegent: Tomasz Palak
12:00-13:00 Budowanie społeczności wokół wydawnictwa, instytucji kultury, osoby. Prelegent: Paweł Tkaczyk
14:00-15:00 Homo sum, humani nihil a me alienum puto.  O trzech wymiarach ludzkiego marketingu. Prelegent: Tomasz Manikowski
15:00-16:00 Storytelling w biznesie - opowiadaj i stań się opowieścią, fascynuj słowem. Prelegent: Adam Pioch
16:00-17:00 Jak zwiększyć ruch na stronie i rozpoznawalność marki za pomocą content marketingu. Prelegent: Maciej Raczak

Piątek - 06.03.2020
Warsztaty – obowiązkowa rezerwacja miejsca

13:00-14:15 Ecommerce dla Wydawcy i Księgarza. Zabiegi zwiększające sprzedaż - od UX przez wsparcie sprzedaży działaniami prokonsumenckimi. Prelegent: Maciej Raczak

17:00-18:00 Budowanie i wspieranie marki za pomocą monitoringu Internetu. Prelegent: Mikołaj Winkiel z Brand 24

Sobota – 07.03.2020
Prelekcje

11:00-12:00 Jak tworzyć i promować książki w erze social mediów. Prelegent: Artur Kurasiński
12:00-13:00 Budowanie marki w oparciu o literaturę. Prelegent: Przemysław Staroń
14:00-15:30 Od pomysłu do zysku - proces wydawniczy, promocja i sprzedaż książki z punktu widzenia autora. Prelegentka: Katarzyna Bonda

Sobota – 07.03.2020
Warsztaty – obowiązkowa rezerwacja miejsca

13:00-14:00 Jak współpracować z influencerami? Trendy, strategie, metody. Prelegent: Wojciech Kardyś
15:30-16:30 Al jako narzędzie nowoczesnego procesu wydawniczego. Prelegent: Dr Krzysztof Sopyła

Współorganizator
Partner

 

Patronat medialny

PRELEGENCI BOOK MARKETINGU 2020

 

 

Autor fotografii Katarzyny Bondy - Gosia Turczyńska